Monday, December 8, 2008

Hari Kedua, Bukit Jalil


6 Disember 2008

Kami konvoi lagi beramai-ramai, tapi kali ni 2 trip dijadikan satu trip. Bayangkan betapa sesaknya jalan bila polis menutup jalan disetiap persimpangan dan pengguna jalan raya yang lain terpaksa menunggu hampir 50 buah bas lalu dahulu...










antara polis-polis yang bertanggungjawab meng'escott' bas-bas yang membawa ribuan pelajar uitm.










Pagi tu aku bangun lambat dan tak sempat breakfast, so memang lemah sangat-sangat. Latihan petang tu aku gantikan tempat aku sebagai 'marshall' kepada ahli kumpulan yang lain. Pandai-pandai la diaorang bawa diri bila orang lain yang lead kumpulan aku...ehehehe












dan aku dapat berehat sambil menonton persembahan mereka...memang seronok jadi penonton...siap tidur lagi...hahahah



































2 comments:

Idmalina Mohamad Ideris said...

hohoho...x leh lupa kngan kena eskot ni...tetiba rasa jd org2 penting plak kan....kembalikan aug ku....

CH said...

2 ar...rase cam VVIP kjap...siap lambai2 tgn lg dr dlm bus...prasan ala2 miss world plaks...hahhha...kembalikan kenangan kita...

bermula disini
meniti memori
kenangan yang abadi
kekal di sanubari...

*hehe tak btl ke x lyric tu...*